We hebben een heerlijke week gehad. Heel druk met Pinksteren en daarna complete rust op ons veld en op de camping/zwembad. Veel bezoek gehad en mijn kleinkinderen waren erg enthousiast over zwembad, kabelbaan en springkussen. En het treintje was favoriet. Ook wijzelf vonden het fijn dat we even konden afkoelen in het zwembad. Fijn dat bezoek overdag gratis op bezoek kan komen en er geen parkeermunten meer nodig zijn op het parkeerterrein.
Mai 2026 - Ans d.
Rustig, vriendelijke medewerkers en mooie plekken op de velden. Goede beleving
Mai 2026 - Saskia V.
Goed, rustig en dit keer mooi weer
Mai 2026 - Ruud v.
Fijn, mooie camping met een mooie omgeving. Gastvriendelijk personeel.
Mai 2026 - J.M. v.
Zeer prettig
Mai 2026 - rein t.
Heerlijke plek, onze groep heeft enorm genoten, voorzieningen oke, schoonmaak oke.
Mai 2026 - Mario B.
We stonden met een groep op 1 veld,geweldig dat dit kan
Mai 2026 - Martin H.